Všeobecné obchodní podmínky

(dále jen i V.O.P.)

0.1 Vydavatel (Dodavatel)

 Labtechnic – CEM s.r.o., IČ: 06577962,DIČ: CZ 06577962,

Sídlem: Blatnická 4219/4, 628 00 Brno

(Doručovací adresa: Bulharská 2442/48, 612 00 Brno)

  1. Všeobecná ustanovení

1.1 Vymezení pojmů

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) jsou obchodními podmínkami ve smyslu
ustanovení § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen OZ). Účelem
VOP je podrobná úprava závazků ze smluv při prodeji zboží mezi společností

Labtechnic – CEM s.r.o.,  IČ: 06577962 jako prodávajícím (dále jen prodávající) a kupujícím.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku,
pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel, podnikatel, kupující a na druhé straně podnikatel, resp. prodávající.

Dodavatel/prodávající – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné
podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů, dodává
kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující/odběratel/spotřebitel – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní
nebo jiné podnikatelské činnosti, neboli osoba fyzická, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným
než podnikatelským účelem.

Kupující, který není spotřebitel – podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby,
a identifikuje se vůči prodávajícímu IČ a pod tímto IČ bude též konat právní úkony.

Zbožím se pro účely těchto VOP rozumí především:

laboratorní přístroje a zařízení pro cementárenský průmysl a jejich odpovídající příslušenství,

repas přístrojů a zařízení, revize, servis, náhradní díly a poradenství.

Zbožím se též rozumí díly, výrobky a jiné komponenty včetně příslušenství,

které nemusí přímo souviset s uvedenou základní oblastí prodeje a služeb.

1.2.

Tyto VOP, společně s dalšími ujednáními stran, která jsou obsahem kupní smlouvy, představují
úplnou dohodu smluvních stran o podmínkách prodeje zboží.

1.3.
V případě, že ze smlouvy bude vyplývat odchylné ujednání smluvních stran oproti těmto VOP,
pak platí přednostně ujednání smlouvy.

1.4.

VOP jsou pro smluvní strany závazné ode dne přijetí nabídky kupujícím dle čl. 2.6. těchto VOP.

  1. Podmínky a postup při uzavírání smlouvy – poptávka, nabídka, objednávka

2.1. Katalog a reklama

Prezentace zboží nabízeného prodávajícím je uvedena v základním rámci na webových stránkách.

Nabídka obsahuje přehled základních přístrojů a zařízení a služeb bez podrobných technických
parametrů a cen.

2.2. Poptávka

Poptávkou se rozumí jednostranné právní jednání kupujícího adresované prodávajícímu, v němž
kupující na základě informací o zboží prezentovaném na internetu, případně na základě jiných
informací, projeví zájem o konkrétní typ zboží. Poptávku je nutno učinit prodávajícímu jedním
z následujících způsobů: telefonicky, e-mailem, poštou nebo osobně v sídle prodávajícího.

2.3.
Kupující je povinen uvést v poptávce své identifikační údaje a způsob, jakým má mezi ním a
prodávajícím probíhat další komunikace směřující k uzavření kupní smlouvy, zejména jakým
způsobem má být odeslána nabídka prodávajícího.

Poptávka musí dále obsahovat:

  1. a) typ základního přístroje nebo zařízení nebo služby,
  2. b) v případě, že kupující nezná typ zboží, uvede technickou specifikaci a parametry
    požadovaného zboží, může přiložit i vizualizaci (např. foto),
  3. c) v případě, že poptávané zboží nelze specifikovat způsobem uvedeným v bodě a) a b),
    lze poptávku podat s uvedením informace, v jakém provozu, stroji nebo mechanizaci
    bude poptávané zboží použito,
  4. d) jiné specifické požadavky kupujícího, pokud je nelze podřadit pod body a),b) nebo c),
  5. e) počet kusů požadovaného zboží.

2.4.
Pokud kupující zašle prodávajícímu za účelem specifikace poptávaného zboží také vzorek zboží,
vrátí prodávající kupujícímu tento vzorek pouze v případě, že o to kupující výslovně požádá.
V opačném případě prodávající předá vzorek k ekologické likvidaci.

2.5. Nabídka

Na základě řádné poptávky kupujícího zpracuje prodávající zpravidla nabídku. Nabídka je
návrhem k uzavření smlouvy.

Nabídka bude zpravidla obsahovat:

  1. a) typ zboží v případě poptávky obsahující údaje dle článku 2.3.a). Typ zboží uvedený
    v nabídce nezavazuje prodávajícího dodat zboží identické, ale musí splňovat identické technické normy, parametry a funkčnost zboží.
  2. b) typ zboží včetně zjednodušené technické specifikace a parametrů v případě poptávky
    obsahující údaje dle článku 2.3. b),c) a d),
  3. c) počet kusů,
  4. d) cena bez DPH za jeden kus (v měnách Kč, EUR nebo USD dle požadavku kupujícího),
  5. e) předpokládaný termín dodání, s ohledem na stav skladových zásob a délku dodací lhůty.
  6. f) dobu platnosti nabídky (lhůtu pro přijetí nabídky) – doporučuje se,
  7. g) číslo nabídky,
  8. h) údaj, zda je schopen zajistit kompletní dodávku,
  9. i) možné způsoby placení;

anebo kupujícímu odpoví, že zbožím nedisponuje, eventuálně že pro něj zboží není schopen
obstarat.

Prodávající však není právně zavázán podle čl. 2.5. postupovat. Pro případ, že by předchozí věta
neměla právních účinků (např. pro svoji neplatnost nebo neúčinnost), vyhrazuje si prodávající, že
čas, kdy čl. 2.5 naplní, závisí na jeho vůli.

Nemá-li nabídka náležitosti předvídané těmito VOP, nebrání to vzniku smlouvy podle čl. 2.8,
ledaže z právního řádu vyplývá, že taková nabídka nemůže být návrhem k uzavření smlouvy.

2.6. Objednávka

Objednávkou se rozumí přijetí nabídky prodávajícího kupujícím. Objednávka je jednostranné
právní jednání kupujícího adresované prodávajícímu učiněné na základě informací obsažených
v nabídce prodávajícího dle bodu 2.5. Objednávku je možné podat: e-mailem, faxem, poštou
nebo ústně osobně v sídle prodávajícího či telefonicky s nutností neprodleného zaslání
dodatečné písemné objednávky. Pokud nebude zaslána dodatečná písemná objednávka, platí
bez výhrad údaje, které o telefonické objednávce zaznamenal prodávající.

2.7. Každá objednávka musí obsahovat:

  1. a) číslo objednávky; nesdělí-li kupující vlastní číslo objednávky, může prodávající přidělit
    objednávce svůj identifikátor;
  2. b) datum vystavení objednávky,
  3. c) číslo nabídky prodávajícího,
  4. d) obchodní jméno a IČO kupujícího,
  5. e) kontaktní osobu kupujícího jednající ve věci objednávky včetně telefonického spojení,
  6. f) způsob plnění (možnost částečného plnění nebo kompletní dodávku)
  7. g) dodací adresu (místo dodání),
  8. h) způsob odběru zboží (vlastní nebo prostřednictvím smluvního dopravce prodávajícího),
  9. i) jednoznačný a přesný popis zboží,
  10. j) počet kusů,
  11. k) požadovaný termín dodání s ohledem na lhůty a termíny uvedené v nabídce
    prodávajícího.

2.8. Vznik smlouvy

Kupní smlouva na dodání požadovaného zboží vzniká doručením objednávky prodávajícímu

–a to, je-li vyžádáno, ve lhůtě určené prodávajícím k přijetí nabídky.

I pozdní přijetí nabídky (tj. pozdní doručení objednávky) má účinky včasného přijetí za podmínek stanovených zákonem.

Prodávající kupujícího písemně (e-mailem) vyrozumí o doručení objednávky a jejím zařazení do evidence.
Čas, kdy prodávající učiní toto vyrozumění, je ponechán na něm.

2.8.1 Cenová nabídka a následná objednávka zákazníka (lidsky psáno)

V případě, že prodávající zaslal cenovou nabídku kupujícímu na jakýkoliv „repas“ jeho zařízení

a kupující na základě cenové nabídky prodávajícího provedl objednávku,

uzavřeli tímto navzájem zjednodušenou kupní smlouvu –

kupní smlouvu na míru, určenou přímo pro kupujícího. Od této kupní smlouvy lze odstoupit pouze v případě,

že kupující zaplatí 100% domluvené ceny po obdržení storna na objednávku od kupujícího.

Veškeré práva a povinnosti se řídí podle českého zákona „objednávka na míru“.

2.9. Neřádná objednávka

Nesplňuje-li objednávka  náležitosti předepsané těmito VOP, nebrání to vzniku smlouvy podle
čl. 2.8,  ledaže z právního řádu vyplývá, že taková objednávka nemůže vyvolat uzavření smlouvy.
Prodávající si však vyhrazuje právo odepřít plnění, dokud kupující objednávku nedoplní. Změní-li
se po dobu mezi doručením neúplné objednávky a jejím doplněním do řádné podoby ty okolnosti,
z nichž prodávající vycházel při formulaci nabídky, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy
odstoupit.

2.10. Objednávka jen bez výhrad

Nabídku lze přijmout jen bez výhrad, odchylek či dodatků. K přijetí s výhradou, odchylkou či
dodatkem se nepřihlíží. Dává-li nabídka kupujícímu v určité otázce na výběr (např. jiné provedení) nebo stanoví-li mu určité meze (např. časové, množstevní apod.), je oprávněn
k volbě v rámci nabídkou předestřených možností.

2.11 Emailová komunikace směrem k zákazníkovi.

Každá emailová komunikace má pouze informativní charakter. Ať jde o nabídnutou cenu k prodeji nebo k nákupu. Zákazník toto bere na vědomí a souhlasí s tím. Pokud je přiložená oficiální objednávka v PDF je platná ať jde o nabídku k prodeji nebo o nabídku k odkupu.  Náhled PDF( ukázka cenová nabídka ).

  1. Způsob a čas plnění (cenové nabídky)

3.1. Způsob plnění

Neuplatní-li kupující v objednávce požadavek na kompletní dodávku, vyhrazuje si prodávající
právo zásilku rozdělit a dodat ji po částech, a to v závislosti na pohybu a aktuálním stavu
skladových zásob.

3.2. Čas plnění

Čas plnění je prodávajícím stanoven takto:

3.2.1. zboží bude dodáno podle termínu uvedeného v cenové nabídce prodávajícího po doručení
objednávky, ledaže v této lhůtě prodávající kupujícímu sdělí, že nemůže dodání zboží
v této lhůtě garantovat,

3.2.2. v případě, že požadované zboží se bude teprve vyrábět či repasovat, nelze dodací
lhůtu přesně časově vymezit, a proto je čas dodání určen orientačně s tím,
že prodávající deklaruje snahu tuto lhůtu co nejvíce zkrátit, a kupující se
zavazuje akceptovat lhůtu odhadnutou prodávajícím, případně její prodloužení, a to i
opakované.

3.3.  Prodávající si vyhrazuje právo lhůty určené v článku 3.2. a), b) z důležitých důvodů prodloužit,
například s ohledem na aktuální stav skladových zásob a podobně. Prodloužení je jednostranné právní jednání vůči kupujícímu.

3.4. Prodávající si vyhrazuje právo nedodržet podmínky ve v.o.p. odběratele. Odběratel vystavením objednávky na cenovou nabídku výslovně souhlasí s tímto bodem.

3.5. V době zvláštních opatření se závazné termíny dodání automaticky mění na dobu neurčitou, nemají ze strany objednatele nárok na náhradu škody.

3.6. Odběratel bere na vědomí že do úplného zaplacení zůstává veškeré zboží/zařízení/instalace v majetku dodavatele (Labtechnic – CEM s.r.o., IČ:06577962). Odběratel vystavením objednávky na cenovou nabídku výslovně souhlasí s tímto bodem.

3.7. (je platný od 18.8.2021) Odběratel bere na vědomí že Dodavatel (Labtechnic – CEM s.r.o., IČ:06577962) má možnost do objednaného zařízení/stroje dát pouze časově omezenou verzi software (dále jen „SW“), Odběratel vystavením objednávky na cenovou nabídku výslovně souhlasí s tímto bodem.

3.7.1. Po úplném zaplacení všech faktur v prodlení má Dodavatel (Labtechnic – CEM s.r.o., IČ:06577962) povinnost do 48 hodin od připsání platby zajistit aby byl sw prodloužen na dobu smluvenou, není-li doba ujednána je to automaticky na dobu neurčitou.

3.7.2. Odběratel nemá nárok na pozdější bezplatné aktualizace SW na dobu neurčitou.

  1. Finanční a platební podmínky

4.1. Kupní cena, přepravné, balné

Cena zboží je cenou smluvní. Přepravné a balné tvoří samostatnou položku a je rovněž cenou
smluvní, přičemž cena přepravného se odvíjí od ceníku dopravce. Přepravné a balné bude
účtováno zvlášť za každou jednotlivou zásilku. Kupní cena, přepravné, balné a další náklady se
kupujícímu vyúčtují v rámci faktury.

4.1.1. Cena uvedena v cenové nabídce nemusí být cenou konečnou , zejména jedná-li se o repase stávajícího zařízení, nebo jde-li o práce, kde se cena nedá předem jasně určit. Udaná cena proto není ze strany Labtechnic – CEM s.r.o. závazná.

4.2. Splatnost
Splatnost faktur je zpravidla v délce 14ti kalendářních dnů ode dne vystavení faktury.
V individuálních případech je možné splatnost faktury po dohodě s kupujícím prodloužit. Konečné
rozhodnutí o prodloužení doby splatnosti je v kompetenci prodávajícího a závisí především na
platební morálce kupujícího. Na již vystavené faktury není možné požadovat prodloužení doby
splatnosti.

4.3. Náležitosti faktury

Faktura – daňový doklad vystavený prodávajícím – obsahuje následující náležitosti:

  1. a) datum vystavení,
  2. b) datum splatnosti,
  3. c) číslo objednávky kupujícího nebo jiný identifikační údaj,
  4. d) označení kupujícího (obchodní firma, IČO, DIČ, sídlo/místo podnikání),
  5. e) typ zboží a jeho množství,
  6. f) jednotkovou kupní cenu a cenu za všechny kusy (v měnách Kč, EUR nebo USD dle
    požadavku kupujícího),
  7. g) cenu přepravného a balného, vyplývá-li z cenové nabídky,
  8. h) sazbu DPH a celkovou kupní cenu za veškeré fakturované zboží,
  9. i) označení prodávajícího a bankovní spojení pro úhradu platby.

4.4.
Faktura je kupujícímu zaslána po realizaci předání nebo zaslání zboží,                                                    v případě osobního odběru je předána zároveň se zbožím.

4.5. Platba na účet

Platí se na účet, kdy je vyúčtovaná kupní cena (případně jiný peněžitý dluh kupujícího) uhrazena
řádně a včas, pokud je nejpozději ve lhůtě splatnosti připsána ve prospěch bankovního účtu
prodávajícího. V případě prodlení s úhradou jakékoliv peněžité částky může prodávající
uplatňovat úrok z prodlení v zákonné výši.

4.6. Platba při osobním odběru

Při osobním odběru uhradí kupující všechny platby v hotovosti oproti předání zásilky,
nedohodnou-li se strany jinak. Většinou se u tohoto zboží neuplatňuje.

4.8 Kupující je oprávněn zvolit takový způsob platby, jaký mu prodávající nabídne v nabídce.

  1. Dodání a odběr zboží

5.1. Dodání a odběr zboží se provádí:

– doručením kupujícímu (zpravidla prostřednictvím smluvního dopravce prodávajícího),

– osobním odběrem v sídle prodávajícího nebo na jiném dohodnutém místě,

– nebo po dohodě smluvních stran vlastními prostředky prodávajícího.

Při osobním odběru není vyloučeno zastoupení. Zástupce je však povinen zastoupení prokázat
písemně (např. plnou mocí), neplyne-li jeho oprávnění zastupovat z komunikace stran.

5.2.
Má-li prodávající zboží odeslat, odevzdá zboží kupujícímu předáním dopravci k přepravě pro
kupujícího a umožní kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci. Účinky
odevzdání zboží kupujícímu nastanou jeho předáním dopravci.

5.3.

Náklady na dodání a odběr zboží nese vždy kupující.

  1. Záruční podmínky

6.1.
Záruka za jakost znamená, že se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé
k použití pro obvyklý (nebo smluvený) účel nebo že si zachová obvyklé (nebo smluvené)
vlastnosti.

6.2.
Ustanovení § 2161 a násl. občanského zákoníku se vztahuje jen na případy, kdy kupující není
podnikatel nebo při uzavření smlouvy není z okolností zřejmé, že se koupě týká podnikatelské
činnosti kupujícího.

6.3.
Prodávající poskytuje záruční dobu v délce dvanácti měsíců. Záruční doba běží od odevzdání
zboží kupujícímu. Byla-li věc odeslána, běží záruční doba od dojití věci do místa určení.

6.4.
Záruka se nevztahuje na opotřebitelné díly, zejména na filtrační elementy (filtrační vložky) a jiné
filtrační materiály. Záruka se dále nevztahuje na vady způsobené nevhodnou nebo neoprávněnou
manipulací se zbožím, jeho nevhodným skladováním, použitím či obsluhou.

6.5.
V případě, že má kupující jak právo z vadného plnění (§ 2100 občanského zákoníku, tak právo ze
záruky (§ 2113 občanského zákoníku), postupuje se podle podmínek pro práva ze záruky.

  1. Reklamační řád

7.1.
Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu nebezpečí škody
na kupujícího (viz. čl. 8. těchto obchodních podmínek).

7.2.
Kupující je povinen zboží prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na zboží a
přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství.

7.3. Poškození zboží při přepravě:

7.3.1.
Je-li zboží odesíláno kupujícímu prostřednictvím dopravce, je kupující povinen zásilku
prohlédnout při jejím převzetí od dopravce. V případě zjevné vady je kupující povinen
učinit výhradu do přepravního listu (nebo jiného odkladu o přepravě) dopravce nebo
sepsat s dopravcem zápis o škodě. Nebude-li učiněna výhrada do přepravního dokladu
nebo sepsán zápis o škodě, platí, že kupující nevytkl vadu řádně a včas.

7.3.2.
Skryté poškození nebo vadu zásilky je kupující povinen oznámit prodávajícímu bez
zbytečného odkladu, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne doručení zásilky, a to
písemně, s uvedením popisu vady, a podle možností připojit fotodokumentaci vady.

7.4.
Kupující je povinen oznámit prodávajícímu vadu (reklamovat vadu) bez zbytečného odkladu po
jejím zjištění, nejpozději však do tří pracovních dnů ode dne zjištění vady. Kupující je povinen
uplatnit reklamaci pouze v písemné formě.

7.5.
V případě, že kupující reklamuje vady zboží, na které se vztahuje odpovědnost za vadné plnění
nebo záruka, provede prodávající odstranění vady formou opravy věci nebo dodáním nové
věci, a to do třiceti dnů ode dne uplatnění reklamace. Prodávající si vyhrazuje právo tuto lhůtu
přiměřeně upravit, pokud bude věc opravována u třetí osoby, tj. dodavatele či výrobce zboží.
Prodávající si zároveň vyhrazuje právo tuto lhůtu přiměřeně upravit, pokud v případě výměny
zboží, nebude nové zboží u dodavatele skladem. V případě, že oprava vadného zboží nebo
dodání nového zboží není možné, je kupující oprávněn od smlouvy odstoupit nebo žádat
přiměřenou slevu z kupní ceny. Volba ohledně způsobu vyřízení reklamace formou opravy nebo
výměny věci dle tohoto článku náleží prodávajícímu.

7.6.
Při odstranění vady dodáním nového zboží je kupující povinen vrátit prodávajícímu na jeho
náklady zboží původně dodané.

7.7.
Doba od uplatnění práva z odpovědnosti za vady, až do doby, kdy kupující byl povinen
opravenou věc převzít, se do záruční doby nepočítá. V případě výměny zboží začne běžet
záruční doba znovu od převzetí nového zboží.

7.8.
Vylučuje se možnost uplatnění reklamace, vrácení zboží, výměny zboží, zrušení (storno)
objednávky nebo uplatnění nároku na náhradu škody způsobené dodaným zbožím v případech,
kdy nabídka prodávajícího byla zpracována na základě poptávky kupujícího učiněné dle čl. 2.3.
b),c) a d) těchto obchodních podmínek, a dodané zboží, pokud jde o technické parametry, jakost
a množství, odpovídá objednávce kupujícího. To neplatí v případě poškození zboží během
přepravy.

7.9.
V případě lhůty plnění určené dle čl. 3.2. d) těchto VOP vylučuje se možnost uplatnění nároku na
náhradu újmy vzniklé kupujícímu nedodáním zboží.

  1. Vlastnické právo, nebezpečí škody na zboží

8.1. Výhrada vlastnického práva

Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.
Nebezpečí škody na zboží však na kupujícího přechází již jeho převzetím.

8.2. Nebezpečí škody na věci

Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. V případě dodání zboží
prostřednictvím smluvního dopravce, přechází na kupujícího nebezpečí škody předáním zboží
dopravci. Škoda na zboží, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na zboží na kupujícího, nemá
vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu.

  1. Odstupné (storno a stornopoplatky)

9.1. Základní ustanovení

Kupující může závazky z kupní smlouvy zrušit zaplacením odstupného ve smyslu ust. § 1992 obč.
zák. V případech, kdy je předmětem koupě více věcí, může tak kupující učinit i ohledně některých
z těchto věcí, vždy však jen ohledně věci celé.

  1. 2. Výše odstupného
  2. a) V případech, pro něž je čas plnění stanoven podle článků 3.2. a) a 3.2. b) těchto VOP,
    hradí kupující odstupné ve výši 30 % (třicet procent) kupní ceny předmětu koupě, ohledně
    nějž mají být závazky z kupní smlouvy zrušeny.
  3. b) V případech, pro něž je čas plnění stanoven podle článku 3.2. c) těchto VOP, hradí
    kupující odstupné ve výši 50 % (padesát procent) kupní ceny předmětu koupě, ohledně
    nějž mají být závazky z kupní smlouvy zrušeny.
  4. c) V případech, pro něž je čas plnění stanoven podle článku 3.2. d) těchto VOP, hradí
    kupující odstupné ve výši 100 % (sto procent) kupní ceny předmětu koupě, ohledně nějž
    mají být závazky z kupní smlouvy zrušeny.
  5. 3. Forma

9.2. Kupující před zaplacením odstupného musí projevit vůli zrušit dotčené závazky zaplacením
odstupného. To musí učinit výslovně a písemně. Písemná forma je zachována i u e-mailu a faxu.

10. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

10.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

10.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

10.3. Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adrG@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

10.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

10.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

11. Ochrana osobních dat

11.1 Podnikatel Jan Vavřín, jako provozovatel serveru www.pozoruhodnedarky.cz , je správcem osobních údajů a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Současně se zavazuje k dodržování zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně osobních údajů (GDPR). Námi zpravované osobní údaje jsou zabezpečeny proti zneužití.

11.2. Pokud nakupujete jako fyzická osoba, požadujeme při objednávce uvést následující údaje:

  • Jméno a příjmení
  • Adresu pro fakturaci a dodání zboží
  • Telefonické spojení
  • Elektronickou adresu (e-mail)

11.3. Pokud nakupujete jako právnická osoba, požadujeme při objednávce uvést následující údaje:

  • Název společnosti (obchodní firma)
  • Adresu pro fakturaci a dodání zboží
  • IČO, DIČ
  • Telefonické spojení
  • Elektronickou adresu (e-mail)

11.4. Ve výše uvedeném rozsahu budou zpracovány Vaše osobní údaje. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem Vaší identifikace jako kupujícího, k realizaci a provedení nezbytných účetních operací a zaúčtování vaší platby za nakoupené zboží, za účelem správné dodávky zboží a ke komunikaci s Vámi.

11.5. Ze strany podnikatele nedochází k prodávání či pronajímání osobních údajů ve prospěch třetí strany, pokud s tím nebudete výslovně souhlasit.

Další informace jsou uvedeny v dokumentu Informace o zpracování osobních údajů umístěném na webových stránkách.

11.6. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat. Kupující souhlasí, že soubory cookies (bez identifikace osoby) mohou být předávány třetím osobám za marketingovými účely.

11.7. Využíváme reklamní sít Google

K reklamní síti Google se připojuje mnoho webů, například zpravodajské weby a blogy. To umožňuje společnosti Google na těchto stránkách zobrazovat reklamy. Jejím cílem je, aby tyto reklamy byly co nejrelevantnější. Často se tak zobrazují reklamy založené na obsahu prohlížených stránek. Zobrazují se však také reklamy, které byste mohli vzhledem k typu stránek, které navštěvujete, považovat za užitečné. Více informací najdete zde.

Za tímto účelem Google vytvořili Google Dashboard (v angličtině), Správce nastavení reklam a další nástroje. Zásady a pravidla Google hledejte na adrese uvedeno na https://policies.google.com/privacy?hl=cs.

11.7.Zasílání obchodních sdělení formou emailu

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy a jejím potvrzením dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu e-mailové adresy, za účelem rozesílání obchodních sdělení. Dále potvrzujete, že jste se s těmito podmínkami seznámili a že s nimi souhlasíte.

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas se zasíláním obchodních sdělení na Vaši e-mailovou adresu.

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy, berete na vědomí, že můžete kdykoli bezplatně odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů a se zasíláním obchodních sdělení. Odhlásit se z odběru novinek (obchodních sdělení) můžete provést sami a to kliknutím na příslušný odkaz ve spodní části každého informačního emailu nebo nám napište email na: info@labtechnic.cz s žádostí o vyřazení.

Přihlášením k odběru novinek, tedy zadáním e-mailové adresy dáváte souhlas s tím, že správce osobních údajů může osobní údaje předat třetím subjektům za účelem rozesílání obchodních sdělení. Těmito subjekty jsou výhradně poskytovatelé služeb rozesílky obchodních sdělení.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Marketing

Prodávající si vyhrazuje právo zasílat na e-mailovou adresu kupujícího zjištěnou v procesu
uzavírání kupní smlouvy, své obchodní a marketingové nabídky, pokud neobdrží od kupujícího
výslovný nesouhlas nebo odmítnutí těchto nabídek.

12.2. Volba soudu

Všechny spory vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím, které se nepodaří odstranit smírným
jednáním smluvních stran, budou rozhodovány českými soudy podle českého hmotného
a procesního práva, a to věcně a místně příslušným soudem.

12.3. Volba práva

Právní vztahy vzniklé mezi prodávajícím a kupujícím z uzavřených smluv nebo v souvislosti
s nimi, jakož i veškeré další záležitosti ve smlouvách či v těchto VOP výslovně neupravené, se
řídí právem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 sb., občanský
zákoník.

12.4. Zvláštní dohody

O veškerých otázkách upravených těmito VOP se strany mohou pro konkrétní případ či případy
dohodnout jinak.

V Brně dne 15.10.2019   Labtechnic – CEM s.r.o.